hilmirdadaud.blogspot.my

Akhirnya....

| On
February 10, 2012
Assalammualaikum...

Sebelum ni Amy dah tunjuk kan kek kukus yg macam tak sedap tu.... sorrylah ye pada yg punye resepi. Amy ni tak menyempat2 nak merasa kek tu. Bila dah disimpan 2-3 hari,  huyoooo sedap. Ke moist an dia dah datang. Sedap..sedap kate hati Amy,senyum mcm nak sampai telinga. Suka rasa buah pala yg di parut tu.

Inilah ghomannye kek itu bila dah kene perap.




Terima kasih banyak2 pada tuan punye resepi...

Disebabkan kehampaan pada kek tu yg kononnye tak menepati kehendak Amy, so semalam Amy buat kek kukus buah guna resepi yg Amy cuba sebelum ni... yang takde buah pala punye.


Yg bestnye kek kukus yang ni buat aje terus sedap...

Skang ni ade byk pulak kek... nak kene bg2 sikit kat jiran-jiran kalau tak habislah gomok balik hihihi... Rasa2 nye kalau nak jual kek kukus buah... ade tak org nak order?


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)