hilmirdadaud.blogspot.my

Ape beza nye..

| On
February 27, 2012
Assalammualaikum...

Dah lama tak buat n3... al maklumlah lappy amy ni di bawa oleh en hubby ke lumut. Cuti sabtu ahad tak sempat nak cek ape yg sakitnye lappy amy ni.

Minggu lepas gi pasaraya nak cari gula kastor. Amy rasa dulu gula kastor tu kasar sikit dari sekarang kan... betul kan kalau Amy silap tau.. 




Nak tanya...Gula kastor tu memang dari dulu 500g RM2 ke. kenapa mahal sangat? Yang pelik nye gula kastor ni lebih halus dari gula halus... Ada beza tak rasa antara gula kastor dan gula halus ni? Tolong ye pada sesape yang tau.
1 comment on "Ape beza nye.."
  1. selalu jgk pakai yg gula halus tu buat kek..ok je..takde masalah pun.bezanya tak tahulah pulak..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)