hilmirdadaud.blogspot.my

Kene Baling Dengan Telor.

| On
February 11, 2012
Assalammualaikum...

Semlm masa antar Ameer Irfan gi sek agama kat PPr sebelah.... ade org baling telor kat arah kami, tak tau dr arah maner. Entah sapelah yang baling. Kalau betul2 kat bawah bangunan ppr tu yelah tapi jauh lagi, masa tu kat tempat parking kete... memang saje aje niat org tu.




Habis seluar amy.. tapi bukan tu aje.



Rupanye telor tu jatuh betul2 atas kepala si kecik ni. Nasib baiklah telor kalau batu ke kaca ke tak ke naya... Amy memang yakin telor ni memang datang dr tingkat atas PPr tu sbb kat situ memang terkenal dgn sikap org2 yg suka baling brg ke bawah ni. Bukan setakat telor aje, pasu bunga, batu bata, air ludah, pampers.. kerusi pun pernah.

Agaknye bila dah terkene kepala ahli keluarga sendiri baru nak insaf kot.




2 comments on "Kene Baling Dengan Telor."
  1. Salam kenal Amy... terima kasih singgah blog akak...

    Kesian kat anak tu... takde sivik langsung orang tu...

    ReplyDelete
  2. uihh bahaya tuh, diorg ni selagi tk kena diri sendiri tak insaf kut eks

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)