hilmirdadaud.blogspot.my

SAYA SGT SUKA ROS TAU...

| On
February 14, 2012
Assalammualaikum....

Pagi tadi gi Jaya Jusco kejap, nampak banyak sgt bunga ros. Baru teringat hari ni hari V.  Ingat nak beli tapi disebabkan balik naik teksi so 'kensel' lah. Pastu masa nak ambik Ameer Faris n Ameer Nasiim tadi, nampak pulak ade satu kedai yg kat bawah rumah amy tu buat sale nak tutup kedai. Ade bunga ros lagi, ingatkan ros tu pun ade sale. Sekali tanya RM8.50 sekuntum.... amboi mahalnye. 

Amy memang dah lama sgt tak membeli bunga2 yg mcm tu asyik beli pokok rose aje. Murah lagi beli pokok ros satu pasu.

Tak kira... disebabkan dah ternampak ros tu, dah berkenan sgt. Seluk poket ade RM20... dapatlah 2 kuntum. huhuhu terasa betul di hati kemahalannya itu. 


Ape nak buat...
  BUKAN TERPENGARUH DGN HARI V TAU... TP SAYA SGT SUKA BUNGA ROS.

Suka sgt ngan keler dia, keler dia tak sama dgn ros yg dikalerkan kan?.




Si kecik ni pulak keluar aje dr kedai sibuk nak pegang. Cara dia pegang bunga tu macam bunga plastik aje, nasib baik tak rosak. Mamanye sibuk nak ambik gambar bunga, dia pun sibuk nak bergambar juga. Tengoklah senyuman dia tu, sukalah tu. Baik2 pegang tu tau.. 
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)