hilmirdadaud.blogspot.my

Petang terakhir di Lumut...

| On
March 20, 2012
Assalammualaikum...

Banyak dah n3 Amy buat pasal cuti kat Lumut. Ok yang ni last. Betul2 last. 

Kali ni tentang petang terakhir kami di Lumut iaitu pada hari khamis yang lepas. Amy Teringin nak makan cendol pulut kat Bazaar Mara yg kat jeti Lumut tu.



Ameer Nasiim ni tengah tido tp Amy suruh ayahnye angkat je tak payah kejut2. Nanti ade mcm-mcm cerita.


Jeli kelapa n Pulut cendol



Nak menceriakan budak yg bad mood baru bangun tidur tu.


Terus tersenyum... abang2nye pun tak lepas peluang nak ais krim jugak.



Ambik gambar kat situ sbb nak ade gambar kapal yg kat belakang tu.


Yang ni Amy tak tau. Nak kate ferry tak jugak.. angkat barang pun tak. Ntah apelah yang dia angkat.

Begitulah berakhirnya episod percutian ku di Lumut.
1 comment on "Petang terakhir di Lumut..."

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)