hilmirdadaud.blogspot.my

Takde idealah..

| On
March 23, 2012
Assalammualaikum...

Salam Jumaat..

Dari semalam Amy takde idea utk n3. Masa angkat kain semalam kat balkoni tu menjenggah kejap ke bawah dan tiba2 terlintas nak tangkap gambar, so Amy tepek ajelah kat sini gambar tu... Mengelat ni Jangan marah ye hihihi.. 


Yang kat sebelah tu PPr,  Kat situlah anak Amy kena baling ngan telor tu. 



Padang sekolah Sri Bintang. Ada 2 padang yg digunakan oleh 4 sekolah disitu. Satu kawasan yg besar tu ade Sek Sri Bintang Utara (rendah n menengah) dan Sek Sri Bintang Selatan (rendah n menengah). Amy hantar dan jemput Ameer Irfan jalan kaki aje tiap2 hari ikut padang. Dekat kan... 


Pemandangan waktu malam... kalau nak nampak meriah amy selalu tengok kat sini.



Kalau nak nampak tenang tengok kat sini. Ade 2 pilihan... paling kanan nampak meriah paling kiri nampaklah yg ni.

Dulu masa mula2 pindah ade jugak plan nak duduk2 minum teh kat luar ni tp sampai skang tak pernah berlaku pun. kalau grill dah berkunci tak kuasa nak kuar lagi. Gril tu memang sentiasa berkunci sbb takut2 anak2 amy main kat luar tu, bukan boleh percaya ngan budak2 tu.
3 comments on "Takde idealah.."
  1. cantik jugak pemandangna waktu malam.. diterangi lampu neon menaikkkan seri malam :)

    ReplyDelete
  2. assalam..
    senang lah klu sekolah dah dekat kan..pemandangan tu view dr balkoni je ya..ari2 tgk pun x jemu kan sbb cantik..

    ReplyDelete
  3. pemandangan waktu mlm tu cantiklah.. ;-)

    emel awk sy xdapat tp sy dah anto emel dkt awk... :-)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)