hilmirdadaud.blogspot.my

Muntah-Muntah dan Demam.

| On
April 06, 2012
Assalammualaikum...

Dah 3 hari Ameer Irfan muntah2 n demam. 3 ari  jugak lah tak mkn (adelah roti sikit n ais krim tp sikit sgtlah) so smlm bawa dia gi klinik kat Desa Pandan. Tu pun naik teksi aje sbb ayahnye kat Lumut.

Lama kami menunggu padahal org tak ramai pun. Sampai kat klinik pukul 10:15, pukul 10:45 baru kena panggil. Pak cik yang pakai ketayap tu dia sakit pinggang.. tak boleh duduk diam sbb sakit sgt , kejap duduk kejap berdiri kejap terbaring kat atas kerusi tu. Kesian pakcik tu
lama menunggu.



Ni dia budak yg demam tu.


Lama sgt nak tunggu giliran. Dah tak larat nak duduk... 

Doktor bagi ubat demam, angin, muntah dan garam. Kecuali garam, semua ubat tu Amy minta dlm bentuk pil sbbnye kalau cecair ... masuk aje keluar balik, membazir betul..



Dapat MC 2 ari... abaikan gambar yg tak cantik itu. Ambik gambar bawah lampu punye pasal hihihi..


Ari ni budak ni dah gi sekolah dah. Nasib baik dah sihat sbb kat sekolah ari ni ade Saringan Khas Linus Kohort 1 (tahun 3, 2012). Sebenarnya Amy pun tak tahun ape bendanya tu, ade yg kata ujian BM n Math... tunggu aje dia balik nanti baru boleh tau...

2 comments on "Muntah-Muntah dan Demam."
  1. saya singgah sini. semoga ameer irfan cepat sembuh! :)

    ReplyDelete
  2. assalam..
    mudah2an ameer cpt sembuh ya..pesakit x ramai tp kena lama plk tunggu giliran..penyakit patient yg dtg kronik kot..kesian ameer,,

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)