hilmirdadaud.blogspot.my

Awas... angin ku tak baik hari ni.

| On
May 22, 2012
Assalammualaikum...

Tengoklah kedai Bata ni, nak lalu pun susah. Nak pilih kasut lagilah susah. 



Masa ni angin Amy memang tak baik, hangin tak tentu pasal. Sape aje yg bertanya rasa macam nak marah aje. Bila masuk kedai ni lagi bertambah hangin...
.
.
Last,


En hubby yang masuk, mencari selipar untuk anak-anaknya. Kalau ikutkan Amy, tak hingin nak beli kat situ. Dia tak kuasa nak melayan Amy, kang anak2 tak dapat selipar angin taufan pulak yang melanda ... hihihi, nasib baik dia memahami. 

3 comments on "Awas... angin ku tak baik hari ni."
  1. hahaha.kalau mcm ne rupa kedainya..eca lagi la xnak masuk..
    kang xpasal2 malu sendiri..yela,kita ne badan cukup saiz anak gajah.hakhakhak...xpasal2 jatuh semua kotak tu,yg malu daku juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa Amy masuk tu, kena jln mcm ketam tau hihihi.

      Delete
  2. ishk3...sama je macam bata kat alamanda tu..sempit sgt..simpan la kat stor kee stok kasut2 tu..semak je kan huhu

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)