hilmirdadaud.blogspot.my

Bukan main lagi budak ni...

| On
May 22, 2012
Assalammualaikum...

Bukan main lagi kan si Ameer Nasiim ni.... Ni gambar kat Klinik Kita, Desa Pandan. Gi Klinik pun nak bergaya jugak tau.... hihihi. Cer teka kenapa ngan budak betuah ni....



Jawapannya..... dia kena sakit mata. Tu pasal nak kena pakai cermin mata hitam tu, kang ade pulak yg kata anak dia berjangkit dari anak Amy.

Dulu-dulu, Amy ingat kalau dekat2 aje dah boleh berjangkit tapi menurut doktor tu penyakit ni berjangkit melalui sentuhan. Kalau dah sentuh mata yg sakit tu, jangan pulak sentuh mata sendiri tanpa basuh tangan dulu. Kang tak pasal2  aje....

1 comment on "Bukan main lagi budak ni..."
  1. alolol0...ciann dia sakit mata..

    hensem boy lah si ameer nasiim ni ^_~

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)