hilmirdadaud.blogspot.my

Ameer Faris balik sekolah menangis

| On
June 13, 2012
Assalammualaikum....


Tadi masa Amy ambik dia kat van smart reader tu tengok dia menangis, driver tu kata dari sekolah lagi dah menangis. Ameer Faris asyik pegang mata aje, nak buka mata pun tak boleh.... sakit sangat katanya. Alahai.... apasal pulak ni...

Amy dah call klinik, pukul 2:30 baru ade doctor. Nak pergi skang tak boleh pulak nak kena ambik Ameer Irfan. Amy minta tolong ngan sorang kawan bila dia ambik anak dia tolong ambikkan sekali Ameer Irfan. 

Jawabnya petang ni Ameer Irfan tak gi sekolah kafa. Serba salah Amy nak bagi tau en hubby tadi, takut dia terus balik... smlm dah lewat gi keje sbb antar Ameer Nasiim gi klinik takkan hari ni nak halfday pulak. Kesian pulak dia.
1 comment on "Ameer Faris balik sekolah menangis"
  1. kenapa dengan mata dia tu, ada benda kot masuk dlm mata dia

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)