hilmirdadaud.blogspot.my

Ameer Nasiim menyakat abangnya..

| On
June 21, 2012
Assalammualaikum...

Pagi ni tak leh nak citer banyak-banyak sbb kejap lagi nak gi kedai beli keperluan yang dah habis, sebelum tu nak menyinggah kat opis bawah ni nak bayar mantainance kejap. 

Setiap malam, pukul lapan aje semua kena buat homework tapi semlm Ameer Nasiim takde homework jadi keje dia kacau abang2 dia aje.






Ameer Irfan ni pulak sampai menangis-nangis ...

*

*



Inilah penyebabnya.... dia dah usik game abang dia, penatlah si abang kumpul mcm2 kat dlm tu yang dia pulak main tekan aje.... lepas tu ubah sana ubah sini. Manalah si abang tak menangis. 

Masing2 dah ada game yang bersesuaian dengan umur diorang nak kacau yang lain punya jugak... Lagi abangnya bising lagi tekun dia mengadap i pad tu.
6 comments on "Ameer Nasiim menyakat abangnya.."
  1. adik2 beradik memang kuat menyakat antara satu sama lain. Samalah kat rumah saya, kalau tak sakat antara satu sama lain tak sah agaknya...hehe

    ReplyDelete
  2. ameer .. ameer .. ekekek
    biasalah dikk
    adik beradik nie kalau x gaduh sehari kan .. entahlah
    kita dah besar nie punn adakalanya menyakat jugak ;)

    ps : dikkk u are in my bloglist :)

    ReplyDelete
  3. sian kat abang.
    haipp..tak baik tau adik!!!

    ReplyDelete
  4. anak2 biasa la tu kak mmg suka menyakat satu sama lain hihihi

    ReplyDelete
  5. mmg adik ni kuat menyakat abg..samalah dgn anak2 kak fieda..
    mekasih amy wish besday kak fieda..tqvm..muahh..

    ReplyDelete
  6. hihii dulu sy n adik beradik pun gitu gak.. hehhe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)