hilmirdadaud.blogspot.my

Gatal-gatal kerana alergik...

| On
June 13, 2012
Assalammualaikum...



Semalam Amy bawa Ameer Nasiim ni gi klinik, dah dekat 5 hari gatal-gatal satu badan. Hari Khamis tu demam, taklah panas sgt... dedar aje badan tu. Lepas tu start keluar ruam2 kecil... mula2 sikit lepas tu dah satu badan pulak. Kalau panas lagi gatal. Kesian tengok dia tergaru-garu. Ade jugak terlintas kat fikiran... "kena campak ke anak aku ni".

Doktor kata alergik dan bagi ubat tahan gatal, alergik dan ubat sapu. Selama ni tak pernah pulak jadi macam ni... mungkin sbb baby bath Carrie Junior yang baru Amy beli tu tak?.

Badan putih tu sbb di sapu ngan ubat yg doktor bagi. Sejuk aje rasa bila sapu ngan ubat tu.


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)