hilmirdadaud.blogspot.my

Jom cuci mata...

| On
June 20, 2012
Assalammualaikum...

Kalau menyinggah kat maner2 blog yg ada gambar kek yang cantik, Amy mesti nak copy. 


Comel kannn..

Ni kalau budak2 bertiga tu nampak... mesti minta yg ni. Nak buat tak gheti... nak beli, mahal sayang oiiii.


Berkenan sgt dengan yg ni tapi kan... ni utk org yg nak kawin, klu nak sambut ulang tahun perkahwinan sesuai ke?

Kata orang.. kalau kek fondant ni bukannya sedap sgt, betul ke? Ada sesapa yang pernah mkn kek2 yg mcm ni tak?



8 comments on "Jom cuci mata..."
  1. aah kek fondant mmg xsedap pon.dye x mcm krim.tp mahal yg hamat.

    ReplyDelete
  2. cantiknya..minat kita sama..suka tgk kek2 cantik..hehe.. kek fondant pernah jgk rs mmg tak sedap sbb tk berkrim. fondant ni sesuai lah kalau bwk jalan jauh2 mcm hantaran kawen ke kan.tp deco nya sgt cantik yg kek fondant kan.suka tengok.

    ReplyDelete
  3. Cantik. Sgt kreatif org yg membuatnya.

    ReplyDelete
  4. kreatifnya. tapi akak tak penah mkan kek fondant

    ReplyDelete
  5. wani pernah order kek fondant tuk besday qalief....sedap juga la rasanya hihihi....tengok kek perisa apa kot yg sedap dgn x tu hikhik

    ReplyDelete
  6. Cantik kek tu,sungguh kreatif org yang membuatnya.

    ReplyDelete
  7. haah dikk
    geram tgk
    huhuhu nak buat x reti .. mak aihh kalau reti bankrup semua kedai kek muahahaha
    nak beli ! .. huhuhuh mahai tuu x tahan
    tapiii ada rasa nakkk belikan utk anak2 kann
    huhuhuhu doa .. doa ;))

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)