Monday, July 16, 2012

Promosi Buttercup di Tesco

Assalammualaikum...

Semalam selepas ambik anak2 dr rumah MIL, kami terus ke Tesco Ampang... pehhh bukan main ramai orang. Ingat kan nak gi KL aje yg ramai orang ghupanya kat Tesco pun ramai orang. Apasal hari ni ramai org... Amy pun tak tau.

Amy ada dengar cerita skang kat Tesco tengah jual buttercap murah so apa lagi tak leh lepas peluang ni. Tengok kat bhgn promosi tu banyak majerin Daisy ngan Planta aje agaknya dah habis kot. Nasib baik masa Amy gi bhgn yg ada mcm2 tepung tu anak Amy ternampak si Buttercup tu. Dah tak banyak yg tinggal. 

Harganya RM 10.99,  biasa kedai yg dekat rumah Amy ni dia jual RM12.50 skang dah naik jadi RM12.80. Kalau kat Chekers RM12.90.




Buttercup ketul tu RM2.99 selalunya RM4 lebih. Kalau beli dlm baldi putih tu 3.8kg dah RM48 klu kat sini. Dah dapat harga murah ni kenalah beli lebih sikit kan. Tak tau promosi tu sampai bila, kalau ada sesapa yg teringin nak beli tu.. cepat2 sikit takut dah habis. Tempat Amy ni jauh dari Bake with Yen, Bagus atau Yummy, ni dah dapat kat Tesco... kira ok lah tu kannnn... hihihi.

3 comments:

  1. ishh..ni kena beli siap-siap ni..nak buat kuih raya...

    ReplyDelete
  2. mesti ramai la yg g serbu kan murah tu hihihi

    ReplyDelete
  3. perghh murah tuh..
    nak buat biskut raya ehh?
    boleh la order dari Amy, murah2 je la jual ekk..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...