hilmirdadaud.blogspot.my

Tinggal cat aje..

| On
July 26, 2012
Assalammualaikum...

Semalam pekerja2 plaster ceiling tu berjaya menyiapkan kerja mereka. Walaupun dah lebih pukul 6 (permit utk renovate sampai kul 6 aje) mereka masih bertungkus lumut utk meyiapkan kerja mereka.


Membancuh plaster...


Letak cornice..


Touch up.. sila abaikan tilam tu. Kami tido kat ruang tamu aje sbb bilik tak siap lagi.


Dah berapa lama daaa tak berasap. 


Pasang down light..


Tengah ukur besar eyeball tu pada pemotong lubang.


Proses menebuk lubang utk eyeball..


Dah siap lubang tu... kecik ajekan.


Tukang cat baru sampai.. bos kecik tengah bagi arahan.. hihihi.

Bila dah ade orang2 tu kat umah ni, kita nak gi toilet pun susah. Kalau en hubby ada, kuranglah sikit risaunya.

Mungkin esok umah Amy ni dah kembali mcm biasa... uhh tak sabar dah ni. Nak tido pun susah.

Ok sampai sini aje dulu, nak gi ziarah kawan2 pulak. kang klu projek biskut raya dah start mesti tak dpt nak ziarah tiap2 hari.
7 comments on "Tinggal cat aje.."
  1. wah..rye nanti suasana rumah baru la..mesti cantik!hehe...

    ReplyDelete
  2. tak sabar nk tgk hasil selepas semuanya siap!

    ReplyDelete
  3. Dah siap Amy snap semua angle kakak nak tengok tau..

    ReplyDelete
  4. mesti cantik bila dah siap.:)

    ReplyDelete
  5. Wah...touch rumah. Mesti cantik nih. Tak sabar plak nak tgk progress.

    Berkilat dapurmu itu ☺☺

    ReplyDelete
  6. touch up ruma gitu kak amy..wahhh

    ReplyDelete
  7. rumah raya ler yew..hiihi..mmg tak senang hati selagi rumah tak siap kan...hehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)