hilmirdadaud.blogspot.my

Gambar hari raya...

| On
September 25, 2012
Assalammualaikum....

Dah lama tak buka fb rupanya SIL Amy, cik Limah tu ada tag gambar2 raya kat rumah abang ipar yg kat Bangi Sek 9 tu. Suka pulak ngan gambar2 tu, apalagi tanpa minta izin Amy copy ler hihihi.

Ameer Irfan, Husna, Halima Nuriah (SIL), Huda, Asraf dan Nadia(SIL). 
Abang Ipar Amy buat open house... jemput saudara mara aje, tu pun dah macam kenduri. Huda dan Husna tu anak2nya. Kek yg kat atas meja tu saya yang buat ye... walaupun kaki dah start sakit tapi di gagahi juga buat kek RV itu.


Kawasan rumah ni besar, anak2 Amy merdeka kat sini macam rumah sendiri pulak di buatnya.



Budak merajuk...


Mamanya dah membesar ... hari raya duk mengadap rendang pagi petang siang malam.. lepas ni nak menguruskan diri semula.


Bestnya rumah besar macam ni tapi nak mengemasnya pulak mcm nak pengsan hihihi. 
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)