hilmirdadaud.blogspot.my

Alahai anak..

| On
October 09, 2012
Assalammualaikum...

Alhamdulillah .....  Faris dan Nasiim dah semakin sembuh. Bila mereka berdua ada kat rumah ni... pening kepala, baru sekejap kita kemas kejap aje dah sepah balik. Dah penat sepahkan rumah dia orang bergaduh pulak.. kejap2 mama kejap2 mama... adehhhh.




Baru nak siang ayam dah minta nak makan mangga pulak... ingat aje dia nenek dia ada dtg bawa mangga.

Percaya tak kalau Amy katakan 4 biji mangga yang ada tu dia dua org yang habis kan... Nasib baik tak sakit perut.
11 comments on "Alahai anak.."
  1. Alhamdulillah...dah sembuh.

    ReplyDelete
  2. uish dikk banyak tuu 4 biji mangga makan 2 org ..
    huhuhu manis punn x elok makan banyak
    mangga dan durian adalah 2 buah yg mempunyai kandungan kolestrol yg sgt tinggi diantara buah2 .. ;)

    ReplyDelete
  3. samalah dengan anak yan suka sangat dengan buah mangga nie.....bagi yan tak kisah kalau anak2 nak makan buah banyak pun tak apa daripada makan jajan mangga nie banyak khasiatnya.....

    ReplyDelete
  4. Anak2 tgh mmbesar...tu yg byk ragam tu...hehe...teringat zaman kecik2 dlu bila tiap kalu gaduh dgn adik beradik msti nama mak jgk yg dipanggil..xberani nk pggil abah...silap2 aribulan smua kena rotan:-P

    ReplyDelete
  5. salam kenal..,
    http://my-mintroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. berselera makan lepas baik dari demam yea :-)

    ReplyDelete
  7. kuat makan mangga bebudak ni ye..boleh la geng dengan saya..hihi

    ReplyDelete
  8. huisshh... suka betoi 2beradik tu buah mangga ye.. hihii :)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah dah sihat...

    wah suka mkn mangga upenya... sama mcm alisha la jugak.. :-)

    ReplyDelete
  10. ank2 akk pun baru je chat..berselera lah tu lps baik demam..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)