hilmirdadaud.blogspot.my

Selamat Pengantin Baru..

| On
December 03, 2012
Assalammualaikum...

Selamat Pengantin Baru kepada adik lelaki Amy yang selamat diijabkabulkan minggu lepas. Mereka bernikah pada hari Jumaat tapi Amy tak dapat datang nasib baik ada adik2  dan saudara mara.  Tak delah terasa sangat kehilangan kedua orang tua kami.

Hari Sabtu, majlis persandingan mereka baru dapat Amy pergi. Nasib baiklah KL dan Senawang tak jauh. Adik Amy kawin ngan org Senawang, N9. 

Nizam dan Nasha Nani.

Kalau masa Amy dulu, pengantin lelaki pun mak andam tu uruskan yang ni pulak hanya pakaikan tengkolok (yg kat kepala tu.. klu salah sorry tau) dan samping aje. Itu pun kat tepi jln sebelum berarak. Amy ingatkan nak sapu sikit bedak ke kat muka dia tapi tak jadi sbb ingatkan mak andam yg nak buat rupanya dia biarkan pengantin lelaki tu naik pelamin dgn muka berkilat.

Naik aje pelamin hujan pun turun.. nasib baik kalau tengah berarak tu hujan turun abis basah pengantin.


Majlis ni dibuat kat balairaya. Sembilan dulang hantaran dari pihak kami. Alamak.. coklatku tak nampaklah nampak reben dia aje. Kotak cupcake tu simple sangat sebab tak sempat nak hias kotaknya. Nasib baik ada reben.. lekatkan kan aje.


Irfan dan Faris bersama pak ngah dan mak ngahnya. Anak2 Amy asyik bertanya kenapa pulak mereka kena panggil mak ngah yang mereka tahu sebelah amy mereka ada pak ngah aje.  Lama Amy menerangkan pada mereka baru mereka faham.
8 comments on "Selamat Pengantin Baru.."
  1. selamat penganting baru buat adik amy ..
    comel pengantin perempuan ;)
    semoga kekal bahagia !

    ReplyDelete
  2. selamat pgntin baru bat adik...
    smoga mahligai y dibina kekal hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  3. Amboi cantek nyer pengantin. Cantek gak kaler ijau tu :) Yang penting cupcake tu mesti interframe okeh..! Penat membuat sampai kul 2 pagi..hihi

    Selamat pengantin baru buat adik Amy :)

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru untuk adik akak..:)

    ReplyDelete
  5. Selamat pengantin baru buat pasangan.. semoga kekal sehingga ke akhir hayat.. amin..

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru utk mempelai, dan selamat dpt adik ipar baru!

    ReplyDelete
  7. suka tengok pic pengantin...hehe...teringat dlu2 masa naik pelamin...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)