hilmirdadaud.blogspot.my

Tiap-tiap malam bising tapi cantik...

| On
February 18, 2013
Assalammualaikum...

Awalnya amy membuat entry hari ini...12:33 pagi, tak boleh nak tido jangan besok telajak sudah... abislah anak2 lewat ke sekolah. 

Macam mana nak terlelap kalau dr awal malam sampai waktu amy buat n3 ni bunyi mercun dan tak abis2. Hampir tiap2 mlm jugalah dapat mencuci mata tengok bunga api. Sekejap.... konpius pulak ni nak panggil mercun ke bunga api ekk?


Tak kisahlah nak panggil apa pun... meh layan gambar yg Amy ambik mlm ni. Tak delah nak citer byk2... layan gambar ajelah.







Gambar ni kat PPR depan umah Amy, bunyi yg paling bising tu datang dari sinilah.

Yang kat bawah ni pulak kat sekitar rumah Amy yg boleh nampak dr balkoni.




 Belakang PPR.. kawasan sek Irfan.


Yang ni kat depan PPr. Nampak sikit aje bunga api tu sbb terlindung.




Sekian... minta2lah esok tak telajak huhuhu.
1 comment on "Tiap-tiap malam bising tapi cantik..."
  1. meriah gitu hihi.. saya ni kalau dah penat tak kisah ngan bunyi kat luar, tidur semacam jerrr hihi

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)