hilmirdadaud.blogspot.my

Skateboard..

| On
April 09, 2013
Assalammualaikum...

Tercapai jugak permintaan budak2 ni nak kan skateboard.  




Amy tak tau kat maner nak cari skateboard ni, kat Jaya Jusco yang ada pun dekat RM100 yang kecik sekali dekat RM50. Amy jumpa skateboard ni kat Sg Wang... mula2 tanya harganya RM80 kami minta 2 utk RM100. 

Amy manalah tau pasal skateboard ni, masa kecik2 tak pernah jumpa pun. Rupanya kat JJ ada jual yg mcm ni jugak tp roda dia spesis lain ...  lagi murah tak sampai RM40 (tulah ari tu tak tengok betul2 kan dah terkena).







Irfan kejap aje main pastu sambung tengok cartoon. Tinggal si Faris ni aje.


Amy suruh diorang main kat depan rumah aje. Amy atau en hubby akan jaga kat situ... takut terlangar org pulak. Diorang boleh main kat tingkat 6 tapi Amy malas nak turun naik lif.







Sikit-sikit tu bolehlah.... mahirnya belum lagi.


7 comments on "Skateboard.."
  1. Dulu sy tkt dgb skateboard ni...tkt jatuh tertonggeng :-)

    ReplyDelete
  2. seronok la diaorang tu ek, boleh main sama2... zmn kite mude2 mmg tak kenal sgt benda alah ni kak, bdk2 zmn skrg nih ada mcm2 prmainan yg mengji minda n kemahiran

    ReplyDelete
  3. bawa anak2 main kat tempat khas untuk main skateboard nie...lagi best Amy....

    ReplyDelete
  4. Seronok dpt skateboard yer ☺☺

    ReplyDelete
  5. budak2 sekejap je terror lah diaorang nnti hehehe

    ReplyDelete
  6. Saya skater , Saya boleh ajar

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)