hilmirdadaud.blogspot.my

Tak dapat pergi dapat tengok pun jadilah...

| On
November 14, 2013
Assalammualaikum...

Sejak hp Amy ada masalah ni ..... malas benar rasanya nak up date blog. Nak antar repair pulak asyik tak berkesempatan. 


Hari ni Amy nak share gambar2 yang Amy pin kat Pinterest, cantiknya tempat2 tu. Rasa teringin pulak nak pi tengok depan mata tapi entah bilalah dapat pegi. Emmm tak pelah, tak dapat pegi dapat tengok gambar pun jadilah.



 French Street in Istanbul



Lake Tahoe



Night in Amsterdam, Holland



 Beautiful falls of Yasuni National Park in Ecuador



Neuschwanstein Castle, Bavaria, Germany.






Tunnel of Light - Petra, Jordan



Canterbury England



 Nota kaki; Bila dah petang ni mata berat aje. 
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)