Sunday, 5 January 2014

Tupperware... kena jadi member sekali lagi.

Assalammualaikum....

Dah lama sebenarnya Amy tak membeli tupperware .... tak pakai nak buat apa beli lainlah kalau org meniaga. Semalam Amy gi kedai Tupperware kat kg Pandan sebabnya hanya nak beli yang dlm gambar kat bawah ni. Bila diorang masukkan no ahli... Amy tak ingat apa dia cakap tapi apa yang Amy faham  ialah dlm satu tahun Amy tak de buat belian jadi kalau nak beli harga member Amy kena jadi ahli baru (dah expiredlah tu).

Topper Med 1.4ml

Jadi member dapat Yes u can kit beg.

 Kat dalam Yes u can beg tu...

Member baru boleh beli Tupperware Treasure Box.. Inilah yang ada kat dalam tu. 

Kat manerlah nak simpan benda ni?

3 comments:

  1. ehe..cantik tapawe tuu tp akak xpernah beli..guna je yg bekas aiskrim... ehe

    ReplyDelete
  2. heheheh.... dana pun skrg nih dh jd addicted ngn brg2 tupperware... 1 thn lama n cantik kaler nyer... tp dana tak ahli beli ngn membe opis je dia bg harga ahli ehhehe... ada ada cilok 1 tupperware mak yg jag air nyer... umur jag tuh muda 10thn je dr dana tp msh thn n elok sampai skrg... itu yg dana suke beli brg tupperware

    ReplyDelete
  3. heheh simpan kt umah sy kak ehehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...