hilmirdadaud.blogspot.my

Mengada-ngada punya pokok...

| On
February 21, 2014
Assalammualaikum...

Rumah Amy mengadap matahari pagi.. panas pun sekejap aje.



Letak kat sini supaya senang nak petik..


Pokok ni relaks aje... kena panas pun tak de kesah nak mengajuk pun. 

Pokok yang tak ada bunga tulah bunga yang dah bertahun tapi tak jugak keluar bunga. Geram punya pasal Amy potongkan dahannya tu. Amy rasakan Amy salah beli laaaa. Huaaa nak gi sana balik mesti en hubby tak nak. Nangislah camni. 

Tak pasal2 pukul 10 pagi aje nak kena angkat masuk dalam kalau tak kang abis semua bunganya layu. Pukul 3 ptg baru letak luar balik. Padahal sama aje spesis ngan pokok bunga biru tu.


Kan ke mengada2 namanya tu... semlm Amy saje aje buat eksperimen, malas nak angkut masuk dalam hasilnya abis semua bunganya layu. Dah jadi keja pulak nak mengangkut dia.
3 comments on "Mengada-ngada punya pokok..."
  1. hahahah sbb bunge nyer cantik kak... dhla warna dia putih pepel pekat... bunge dia bukan main lebat... cantik betul lah.... itu yg ngada2 skit

    ReplyDelete
  2. comelnye bunga tu.. rajin amy tanam bunga. ..

    ReplyDelete
  3. wadus cantik sgt bunga tu...suka tgk kaler dia...n rumah awak sgt kemas dan cantik...set meja kopi kat beranda tu pun cun sgt...=)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)