hilmirdadaud.blogspot.my

Sg Buluh... misi mencari bunga idaman.

| On
February 19, 2014
Assalammualaikum....

Kami gi Sg Buluh minggu lepas....


Sebenarnya tak tau nak tuju mana... lepas aje hospital tu dah nampak tempat ni. Singgah ajelah kat sini... nak gi tempat lain kang sesat pulak. 

Anak-anak suka betul kalau dibawa ke nurseri bunga tak kiralah kat mana pun janji nurseri bunga.


... Ambik kat pakcik google ...
Amy cari pokok ni lahhh, kat umah Amy yang sepokok tu dah bertahun pun tak berbunga jugak. Pokok asalnya kat rumah MIL tu dah banyak kali berbunga.

Sekali jumpa yang ni...
sama ke tak sama...asal daun dia lain ek? Tak kuasa nak masuk dr satu kedai ke satu kedai hari pun panas, dgn kerenah anak2 lagi... tangkap ajelah yang ini. Kalau Amy sorang jalan sampai hujung jalan pun sanggup. Anak pokok ni cina tu kata tak ada, kedai lain mungkin ada kot. 



Anak Amy apa lagi... sana tengok sini usik, mesti cina tu risau aje.


 Rozel RM7


Balik kami singgah Restoran Jejantas Sg Buluh makan Satey Kajang... rupanya diorang dah renovate tempat ni. Kedai kat sini nampak lebih kemas dan bersih. Dulu en hubby keje Lumut selalu jugak jugak singgah sini. 
1 comment on "Sg Buluh... misi mencari bunga idaman."
  1. baru dok ingat minggu nie....nak ke sungai buluh gak.....cuci2 mata.....cantik bunga yg Amy beli tu.....

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)