hilmirdadaud.blogspot.my

Baking... by Lynn Hassan.

| On
May 08, 2014
Assalammualaikum...



Buku yang Amy tunggu dah sampai.... 




 Tadaaaa.... nilah dia. Yang Amy tahu, buku ni masih belum bersepah di pasaran. Sesapa yang tak berpeluang beli kat Pesta Buku  PWTC yang lepas boleh beli online kat FB mcm Amy ok.



 Amy suka buku ni... cantik dan ringkas. Senang faham.



Si Faris tu pun suka buku ni... dia bawanya kulu kilir, siap simpan dlm bilik lagi. Macam dia pulak yang nak buat kek.

Ni beli aje dulu... buatnya lambat lagi kot. 
4 comments on "Baking... by Lynn Hassan."
  1. ehem mcm nk buat kek tu dlm ms terdkt je ;-)

    ReplyDelete
  2. wahh...mcm best je buku ni... nak carik jugak ni walaupun membaking tak pandai sgt...hehe
    salam kenal ya..follow sni #140.... jemput ke blog sy...:)

    ReplyDelete
  3. Faris tu bagi hint kat mama dia utk buat setiap resepi yg ada dlm buku.
    Itu yg kehulu-hilir dibawanya:)

    ReplyDelete
  4. Haha.. beli buku masakan ya. Saya dah lama ingatkan diri jgn beli. Sebab sama macam nilah.. beli tapi tak rajin baca dan tak rajin nak buat.. hihi...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)