hilmirdadaud.blogspot.my

Bila Balik Kampung...

| On
August 06, 2014
Assalammualaikum...

Walau pun dah sepuluh hari kita beraya.. Amy tak kira nak jugak tepek kat sini. 

Sehari sebelum raya... perjalanan pulang ke kampung. Masa tu rasa macam nak nyanyi lagu balik kampung aje.


Lemang di tepi jalan..



Road block.. kalau tak ada road block ni rasa mcm tak lengkap perjalanan balik raya.






Duta buah rambutan... budak tak pose niiiii. Abang2 dia tengok aje.




 Rambutan gading jiran sebelah... melayut-layut, Amy punya dah nak abis dah.


Kalau balik kampung... tak duduk dalam rumah dah. Merdeka masing-masing.


Banyaklah bil air oyangnya bulan ni.


Kat rumah KL jangan harap dapat main macam ni. 



Cucu jiran sebelah... 



Ramai cucu jiran yang datang bermain bunga api... terasa meriah malam raya.


Selamat Hari Raya...
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)