hilmirdadaud.blogspot.my

Herbal Plus Feminine Pad .. Murah, berkualiti + Halal.

| On
October 03, 2014
Assalammualaikum...

Mesti ada yang tertanya-tanya kenapa Amy jual Herbal Plus pulak sedangkan sebelum ni Amy sibuk ngan Bio Seleza kan... hehehe.

Sebenarnya dua-dua Amy jual, dua-dua bagus, terpulang ada masing-masing nak pilih mana. Perbezaannya cuma Bio Seleza ada Bio Velocity.


Amy bagi nenek Amy pakai pantiliner ni.. maklumlah orang tua kan terbatuk sikit aje terkencing.... dlm satu hari Amy tengok punyalah banyak dia basuh seluar kecik tu. Lepas ni tak delah byk dia nak basuh .. tukar pantiliner aje. Gembira hati Amy sbb boleh membantu nenek Amy tu. Dah tua dah nenek Amy tu dah 80 lebih dah... ahhh tiba2 aje rindu kat dia hehehe.

Herbal Plus Feminine pad adalah pad yang murah daripada jenama lain di pasaran, kualitinya pula setanding dengan pad berjenama yg lain.


HERBAL PLUS vs. PAD LAIN

Diperbuat daripada kapas & gel tumbuh-tumbuhan
Menampung sehingga 200ml cecair TANPA sebarang KEBOCORAN (max haid wanita normal = 50ml)
Tenaga FIR membantu melancarkan peredaran darah & keanjalan vagina. Tiada lagi masalah letih, lesu, pitam ketika haid
Mengandungi ion negative untuk membasmi 99.99% bakteria
100% herba semulajadi & pati aromaterapi mencegah bau yg tidak menyenangkan & menjadikan anda lebih segar :
Pudina : melegakan ketidakselesaan & kegatalan, anti bakteria
Tea Tree : menguatkan sistem keimunan, melegakan kegatalan & berfungsi sebagai anti-bakteria & antiseptik
Fennel : melegakan sakit di perut, sembelit & rasa loya
Leonuri : melancarkan menstruasi & peredaran darah serta baik utk pengecutan rahim
Actinolitum : melancarkan menstruasi. Menghilangkan bau yg tidak menyenangkan
Stalactitum : melegakan kegatalan, memperbaiki masalah keputihan, haid tidak menentu & jangkitan bakteria
Diiktiraf HALAL (IFRC Asia)
Laporan makmal CONSOLIDATED LABORATORY : keselamatan terjamin
Pengiktirafan ISO14001 pengurusan alam sekitar
Pengiktirafan ISO9001 pengurusan kualiti.


Keunikan Herbal Plus..




• 100% kapas semulajadi, minyak esensial, F.I.R. dan Anion

• Bahan terbaik untuk kulit yang halus

• Penyerapan dan pengudaraan yang baik untuk mengekalkan kesegaran

• Membekalkan kesan penyejukan dan mengelakkan pertumbuhan bacteria

• Menggalakkan peredaran darah, meningkatkan fungsi imun dan mengetatkan otot faraj

• Perlindungan terhadap penyakit kemaluan dan meningkatkan kesihatan
Pencegahan dan Faedah
• Mengelakkan bau yang tidak menyenangkan

• Menyelesaikan masalah angin

• Mengurangkan kesakitan haid

• Mengelakkan buasir

• Mengelakkan darah beku dalam rahim

• Mengurangkan kegatalan dan masalah keputihan/ kekuningan dengan adanyaAnion dan Pudina

8 lapisan..


Pantiliner




Ada cop halal... 




Dari sumber semulajadi



Murah sangat kalau beli bandle. Kalau RM200 bahagi 30 pcs kan ke lagi murah..free mambership pulak tu. 

Boleh jual atau pun share ngan kawan-kawan atau pun adik beradik. Tak sampai RM10 pun satu.

Kalau student2 yg kat kolej atau U nak buat bisnes ni pun ok jugak sbb modal rendah dan boleh jual harga yg murah jugak. Jual satu keping RM1 dan pantiliner RM0.50 rasanya tak delah rasa mahal kan..




Skang promosi beli 2 bundle bernilai RM200 dan dapat free 1 bundle.

[BUNDLE] :

-Pantiliner (200pcs) RM130;
-Pad Siang (100pcs) RM130;
-Malam (80pcs) RM130

Promosi:
2 bundle rm234
Free membership seumur hidup

FREE membership seumur hidup! PV sistem timbunan & tak perlu renew keahlian setiap tahun
------------------------------------------------
BAGAIMANA NAK REGISTER?
-----------------------------------------------
Berikan maklumat berikut untuk pendaftaran :
☑ Nama :
☑ No IC :
☑ Alamat :
☑ No HP :
☑ No Akaun Bank : Maybank/Public Bank

Jika tiada akaun MBB/PB, bonus akan dihantar dalam bentuk cek/voucher ke alamat anda..

Pad ni masih baru lagi dalam pasaran.. jadi tak ramai lagi yang mengedar pad ni. Ramai diantara kita yg nak kan pad yang bagus tetapi harganya yang agak.... kannnn. Bukan semua yang mampu. Dengan Herbal Plus ni kita dapat menggunakan pad yang berkualiti pada harga yang murah. 

Kepada yang berminat nak cuba pad ni boleh hubungi Amy dan yang nak mulakan perniagaan dengan modal yang rendah pun boleh hubungi Amy juga.


FB Amy Hilmirda Daud
sms/whatsapp 019-2253200.

  
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)