hilmirdadaud.blogspot.my

Testimoni Herbal Plus dari seorang lelaki.

| On
January 28, 2015
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...


Testimoni terkini dari lelaki sendiri.. bagus untuk pinggang. Kalau kerja berat yang boleh sampai sakit-sakit pinggang tu boleh pakai pad herbal plus... 

Pad herbal plus ni tak berbau jadi kalau pakai orang pun tak tahu..




Sapa kata orang perempuan aje yang boleh jual pad? Orang lelaki pun sama hebat mcm orang perempuan tau.


Tak ada kisah pun dia nak share gambar pad dlm kasut ni.. kan share untuk kesihatan kita juga. Herbal Plus ni mengandungi herba.. ia menghilangkan masalah kaki berbau atau pun penyakit kaki yang lain. Selain dari itu ia memberi tenaga.




Satu lagi testimoni... ni Amy ambil masa kat seminar minggu lepas. 

Sekarang Amy memerlukan agen utk pad Herbal Plus dan Stokist utk Herbal PLus..

Whatsapp Amy 019-2253200


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)