hilmirdadaud.blogspot.my

Ular oh Ular..

| On
April 01, 2015
 Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari Isnin lepas, masa Amy nak gi ambik Faris n Nasiim kat sekolah... Amy nampak 2 orang Cina mcm tengah kejar sesuatu. Sorang pegang karung dan sorang lagi bawa kayu panjang.



Dalam hati... apahal pulak lah ni???
Sambil jalan Amy perhatikan gelagat diorang rupanya diorang tengah kejar ular. Lepas tu semakin ramai yg datang.

Amy tengok dr seberang jalan aje, bila diorang kuit dengan kayu melawan ular tu. Masa tu lah Amy nampak kepala dan badan dia... besar ular tu... ular sawa. 

Apa jadi ngan ular tu Amy pun tak tahu sbb masa Amy balik ular n orang tu dah tak ada. Tak taulah berjaya ditangkap atau tak.

Amy pesan pada anak-anak Amy kalau ada aktiviti padang kena hati-hati. Malang tak berbau.

Testimoni Sengugut lepas bersalin.


Harga Herbal Plus akan ditambah 6% utk GST... contoh 1 bundle Herbal Plus RM100 + RM6 GST.

Whatsapp 019-2253200






3 comments on "Ular oh Ular.."
  1. Bila habitat dia dah makin kurang banyak kakak dah perhati ular mula ke padang permainan dan tempat riadah. Taku kan Amy. Kakak kalau joging pagi Sabtu/Ahad pun kena berteman tak kiralah bukan org bangsa kita pun tak apa sebab takut punya pasallah...

    ReplyDelete
  2. seram jgk kan.... zmn skrg nih banyak sgt umah dia kene kaco tpaksa lah dia kuar cari tempat lain kan...

    best lah nengok pad akak jual tuh... klu harga berpatutan nk try gk lah

    ReplyDelete
  3. bahaya tu...kalau x perasan...uiii

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)