hilmirdadaud.blogspot.my

Cerita bergambar Hari Sukan Tahunan SKSBU 2015.

| On
May 09, 2015
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Pagi tadi Amy gi Sukan Tahunan SKSBU, masa pergi tu dah hujan dah. Walaupun  hujan tak lama tapi becak jugaklah padang tu.

 Irfan rumah Shirtlift..
Dia balik awal ngan en hubby... dah demam budak tu rupanya.

Nasiim rumah Green... 



Sementara nak tunggu penyampaian hadiah sempat lagi main tu.

Faris kata dia masuk dancing dancing.. 

Faris rumah Mclay.

 Semangkuk laksa yang kecik ni berharga RM4 dan air botol strawberry tu pun RM4... gatal nak beli sbb tak pernah jumpa punya pasal... hehehe.


Acara larian 8x50 lelaki tahun 3. Dapat tempat ke 2, Sukaneka pun dapat tempat ke 2 jugak.


Masuk sukaneka ... ade 2 acara sukaneka yang pertama dapat no 1 yang kedua dapat no 2. Jadilah daripada tak dapat.



Macam masuk sawah... adehhh rasa malas betul nak sental.

 Pukul 2:30 tak abis lagi kami dah cabut balik...



Demam... Amy letakkan pantyliner Herbal plus yang di basahkan sikit kat dahi dia.



Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)