hilmirdadaud.blogspot.my

Rawat Buasir dengan Daun Pudina..

| On
May 21, 2015
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

 Hari ni Amy nak kongsi tentang Buasir. Tip ni Amy dapat daripada seorang sahabat yg merupakan seorang Herbalist dan dlm masa yang sama beliau pun mempunyai Buasir.



Menurut beliau... dalam Herbal Plus ada satu herba yg boleh merawat Buasir iaitu Pudina. Beliau dah cuba semua jenis pad kesihatan akhirnya serasi dengan Herbal Plus. Takkan lah nak tumbuk daun Pudina tu tiap-tiap hari kan... pastu bukan 24 jam boleh letak kat situ jadi kalau guna Herbal Plus kan lebih senang dan menjimatkan masa + boleh pakai 24jam (tukar2 ler).




Info mengenai Buasir. 


Penyakit buasir ni atau Hemmoroid iaitu penyakit yang boleh terjadi dibahagian dubur. 


Terjadi bila saluran darah venus (veins) yang mengembang dan bengkak di sekitar dubur (rektum dan anus)

Ada dua jenis buasir yang utama iaitu :
 Buasir Luar. 
Ia berlaku di bawah kulit, betul-betul di luar pembukaan dubur. Ia mungkin akan menyebabkan sakit dan rasa gatal, terutamanya semasa pembuangan air besar. 
Buasir jenis ini agak lembut (jika dipegang dengan tangan). Ia selalunya berbentuk bulat, berwarna purple. 

Buasir Dalam.
Buasir jenis ini berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini tidak sakit. Penderita buasir jenis ini hanya akan menyedari masalah yang menimpanya bila terdapat darah yang keluar dari duburnya.



Testimoni Buasir...




Amy memerlukan agen dan Mobile stockist untuk Herbal Plus..

Hubungi Amy jika berminat.


Whatsapp Amy 019-2253200

Kami memerlukan hanya 300 orang Mobile Stokist diseluruh Malaysia. Tinggal 200 lagi kekosongan. Rebut peluang anda sekarang. 


Modal serendah RM212 utk 20 bungkus Herbal PLus +free membership seumur hidup dan terus layak menjadi agen,


PLAN A :  

Jualan Anda ( 2 Bundle ) 20 Bungkus x RM13.00 = RM260.00

Bonus Prestasi ( VIP Member ) 100pv x 5% = RM5.00
Jumlah Pulangan = RM265.00
Tolak Modal Anda = RM212.00
Untung Bersih = RM53.00



PLAN MOBILE STOCKIST = FAST START ( DM )
Jualan Anda ( 60 Bundle + 15 Bundle Free ) 750 Bungkus x RM13.00 = RM9,750.00
Bonus Prestasi ( Diamond Manager ) 3000pv x 25% = RM750.00
Bonus ( Mobile Stokis ) 3000pv x 5% = RM150.00
Jumlah Pulangan Anda = RM10,650.00
Tolak Modal Anda = RM6,360.00
Untung Bersih = RM4,290.00








Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)