hilmirdadaud.blogspot.my

Rawat "peranakan" jatuh dengan Herbal PLus.

| On
August 22, 2015


PERNAH KE ASYIK NAK TERKUCIL JE????

ITU  PETANDA PERANAKAN JATUH

Batuk Terkucil,
Gelak Pun Terkucil..
Bersin Lebih Sikit Mesti Tekucil..
Memang Tak Selesa Laa...
Bila buang air..macam ada benda nak terkeluar....

Pernah alami situasi macam ni????




Dengan adanya #PADHERBAPLUS just pakai je...tak sampai 5 minit pun...pad yg dilengkapi dgn herba yg boleh menyelesaikan masalah..."terkucil tu"...awesoome kan!!!!

Masalah Terkucil Dah Selesai..
Wahhh...Kita Sihat ...En .Somi pun hepi 
Ya la...Bila "PERANAKAN" Dah Ok...
"Miss v" pun macam dulu dulu..Faham faham jaa laa...



Pengalaman saya bersama pelanggan membuat kan saya sendiri terkejut..
Ramai wanita hari nie mengalami masalah ( "Peranakan" Terkeluar Melalui "Depan" )
Dan sungguh tak sangka , wanita yang belum kahwin juga mengalami nya.
Biasanya disebabkan pernah jatuh terhentak punggung@ batuk dalam jangkamasa yang lama.
Kalau sayang diri sendiri & keluarga.
Rawatlah sebelum terlambat..


《SIMPTOM - SIMPTOM "PERANAKAN" JATUH》


Sakit Tumit
Asyik Nak Terkucil
Sakit Pinggang 
Sakit Belakang & Paha
Sakit AriAri 
Sakit Ketika "Bersama"
"Miss v" Berair
"Miss v" Dah Tak Grip@Longgar
Kentut Melalui "Depan"
Rasa Demam & Sejuk Selepas Asar


Kalau ada petanda macam nie elok la rawat segera. 
INSYA ALLAH, Amalkan pemakaian PADHERBAPLUS dapat membantu merawat MASALAH "PERANAKAN".

HARGA : RM13/PAC

INFO LANJUT TERUS WHATSAPP SAYA..

Amy 0192253200

STOKIS SAH
BIOGREENO SDN BHD





Pad Herbal Plus mengandungi 8 komponen penting iaitu
1. Pudina utk melegakan ketidakselesaan,kegatalan & anti bakteria.
2. actinolitum utk melancarkan pusingan haidh,menghilangkan bau & mencegah infeksi.
3. leonuri utk membantu melancarkan kitaran haidh melalui perjalanan pengeluaran darah haidh serta baik utk pengecutan rahim.
4. fennel utk melegakan sakit di bhgn perut seperti sembelit,menopous & loya2.🌞
5. stalactitum membantu melegakan kegatalan,keputihan,infeksi & haid tidak menentu.
6. esen tea tree membantu menguatkan sistem imun, melegakan kegatalan,anti bakteria dan anti septik.
7. anion utk meningkatkan kesihatan dan memberi perlindungan kpd miss v 
8. fir membantu peredarah darah dan menganjalkan miss v
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)