hilmirdadaud.blogspot.my

Hadiah untuk pemenang Amy Hilmirda Giveaway

| On
December 09, 2015
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

 Tiba-tiba aje buat giveaway kan?. Mimpi ke apa, hehehe. Sebenarnya niat tu dah lama ada tapi biasalahkan Amy ni selalu terlebih vitamin M. Masa Amy kat Ikea hari tu... belek punya belek tiba-tiba pulak hati tergerak nak beli barang untuk hadiah giveaway.  




Kotak Tjena - Cabutan 1-5


Amy ada 5 ketul jadi sorang pemenang dapat satu ye... 



Herbal Plus Day use - Cabutan 6

Amy jual Herbal Plus jadi haruslah Herbal Plus ada dalam senarai hadiah ni kan... hehehe.


Herbal Plus Pantyliner - Cabutan 7




Pelapik Gelas Panna - Cabutan 8 dan 9.





Set Kalas - Pinggan, gelas, sudu, garpu dan pisau.
Cabutan 10 - 15

Amy ada 6 set ... satu set seorang. Kaler Amy campur kan macam dlm gambar kat atas sbb macam tak meriah pulak kalau satu set kaler sama kan.


Jam Rusch - Cabutan 16-19.

Inilah hadiah-hadiah yang tidak seberapa untuk bakal pemenang Amy Hilmirda Giveaway. Hadiah akan dicabutan oleh anak-anak Amy iaitu Irfan, Faris dan Nasiim.

Amy Hilmirda Giveaway ni akan berlangsung dari 9 Dicember sehingga 31 Dicember dan Insyaallah pemenang akan diumumkan pada akhir minggu pertama bulan Januari 2016. 



8 comments on "Hadiah untuk pemenang Amy Hilmirda Giveaway"
  1. wow best hadiahnya...mesti join nih

    ReplyDelete
  2. menariknyaa! nak yang jam tu hehe amin amin insyallah ada rezeki :)

    ReplyDelete
  3. menariknya hadiah...sy baru join..hrp2 ada rezeki :)

    ReplyDelete
  4. whoaa daebak hadiah hadiah nya! suka herbal plus hehehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)