hilmirdadaud.blogspot.my

Perhatian kepada Pemenang Amy Hilmirda Giveaway 2015...

| On
January 06, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ini n3 pendek dan ringkas aje... bila waktu persekolahan anak-anak tak sama ni, mamanya yang macam nak pengsan terkejar sana terkejar sini. Dah ada 2-3 n3 terperuk kat draf tu.

Ok sambung balik.... baru 4 orang pemenang yang respon mungkin yang lain pun tak menang tangan dengan anak-anak yang baru start sekolah. 

Amy lanjutkan lagi tempoh sehingga pukul 12 tengah hari Khamis, 7 Januari.2016. Jika masih belum ada respon.... terpaksalah Amy buat cabutan lagi. 

Emailkan nama, no cabutan dan link, alamat dan no telifon ke arifamy@gmail.com.












4 comments on "Perhatian kepada Pemenang Amy Hilmirda Giveaway 2015... "
  1. Terima kasih sis.. Mintak maap ye sbb lambat emel dekat sis..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, akak.. saya dah emel. Ada dapat tak emel saya? Sebab saya tak dapat respons dari akak.

    ReplyDelete
  3. Salam.saya da email butir-butir peribadi saya...

    http://qiyasaad.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Salam.saya da email butir-butir peribadi saya...

    http://qiyasaad.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)