hilmirdadaud.blogspot.my

Pemenang Amy Hilmirda Giveaways 2015.

| On
January 03, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera....


Inilah dia pemenang Amy Hilmirda Giveaway 2015 hasil dari cabutan yang dibuat oleh Ameer Irfan, Ameer Faris dan Ameer Nasiim. Tahniah Amy ucapkan. 




Cabutan 1-5
Kotak Tjena.

19. http://minidiariai.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

84.http://citirahayu.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

28.http://bebyyellowshiteru.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

14.http://bluechoralpearl.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

48.http://www.astrallusionarc.com/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html




Cabutan 6.
Herbal Plus Day Use.

8. http://kupukupupurple.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html



Cabutan 7.
Herbal Plus Pantyliner.

23.http://beautifulofiman.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html



Cabutan 8 dan 9.
Pelapik Gelas Panna

89. http://www.mariafirdz.com/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

96.http://www.zukidin.com/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html




Cabutan 10-15
Set Kalas - Pinggan, gelas, sudu, garpu dan pisau.

53.http://hiphiphorray15.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015_14.htm

9. http://akubukaninnocent.blogspot.com/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

57.http://juliajamaludin.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

35.http://qiyasaad.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway.html?m=1

74.http://mieya7882.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

95.http://nuraainms.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html



Cabutan 16 - 19.
Jam Rusch
81.http://secondblogimpianacikyaanie.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

2. http://adna2029.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

18.http://azlanrumadi.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

1. http://mummyayu.blogspot.my/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html



Memandangkan hari ini dan esok ramai yang sibuk... maklumlah hari pertama persekolahan, Amy harap para pemenang akan beri detail yang Amy perlukan sebelum hari Rabu 6 Januari, 2016. 

Jika Amy tidak menerima sebarang respon ... cabutan akan dilakukan semula.
Emailkan nama, no cabutan dan link, alamat dan no telifon ke arifamy@gmail.com.


26 comments on "Pemenang Amy Hilmirda Giveaways 2015."
  1. Tahniah kepada semua pemenang :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. alaaa, xde rezeki..tahniah pada yg berjaya :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...blog mamayu tersenarai.. baru jer emailkan detail mamayu pada amy.. tq yer... ^_^

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd seemua pemenang. xde rezeki sy lg :)

    ReplyDelete
  6. eh..ada nama Ayu la..wah..tq tq!! baru jengah hari ni.. :-) jab..Ayu email details..tq so much in advance!!

    ReplyDelete
  7. laa.. sy menang juga ke? tak perasan. terima kasih .. tahniah juga kpd pemenang yang lain.

    ReplyDelete
  8. Terima kasih sis.. saya baru hantar emel kat sis.. tak perasan sebenarnya menang sbb tu lambat..

    ReplyDelete
  9. TQ DAH HANTAQ DETAIL..all the best

    ReplyDelete
  10. maaf lambat.. saya dah hantar detailsnye.. ^^ tq kak.. :)

    http://akubukaninnocent.blogspot.my/

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat semua pemenang...

    ReplyDelete
  12. Maaf baru tgk senarai ni... Dan takpe.. Saya redha je la dgn cabuatan lain... Tahniah buat pemenang...

    ReplyDelete
  13. Harap masih belum terlambat ye sis. Saya dah emailkan detail pada sis

    ReplyDelete
  14. Saya pun da emailkan detail pada sis.hope ada rezeki.thanx

    ReplyDelete
  15. tak ada rezeki saya. terlambat buka blog..tapi tak apa, terima kasih :)

    ReplyDelete
  16. sorry.. saya x perasan sbb saya duduk asrama.. time-2 tu x leyh bukakk komputer. sorry sbb susahkan...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)