hilmirdadaud.blogspot.my

Idea dari Pinterest...

| On
February 15, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Jom cuci mata ngan gambar yg Amy ambik kat Pinterst ni.



Bagus jugak idea ni... baking tray Amy tu tak tau mana nak letak dah tapi mana pulak nak cari rak majalah ni + tak de ruang yg sesuai nak letak dia.




Boleh letak botol air mineral yg banyak kat dapur tu.



Kalau gantung kat pintu kabinet tu senang sikit nak ambik.






Kalau tak jumpa getah nak mengikat pakai sepit baju pun boleh jugak :).

      

Lepas ni habislah muncung botol tu Amy potong.





Kalau Amy lah kan... ambik satu habis semua terbalik.





Idea ni pun ok jugak...








Amy suka tengok idea susun atur kat Pinterest ... banyak, duit dan tahap kerajinan aje penghalangnya hehehe.




1 comment on "Idea dari Pinterest..."
  1. Semuanya cantik2 & sgt kreatif utk tpt penyimpanan brg2 kita ...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)