hilmirdadaud.blogspot.my

Sofa ...

| On
March 29, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Dah dekat 5 tahun dah usia sofa ni dari Nasiim umur 3 tahun skang Nasiim dah nak masuk 8 tahun. Masa tu anak-anak masih kecik, Irfan pun baru darjah 2 .. memang dah terbayang dah akan jadi macam ni hehehe. Nak tak nak tahun ni kena ganti baju dia, tak larat nak tengok dah.


Nilah bukti guna sehabisnya.  Baru beli dah kena conteng, masa tu  gigih menyetal tapi tak hilang jugak. Anak-anak Amy dah melompat kat atas dia entah berapa puluh kali siap boleh tido sekali, bila tengok tv pulak macam-macam style diorang duduk . Tahan lasak betul sofa ni, 5 tahun kulit aje yang rosak.

Amy tak tau mana nak hantar untuk buat baju baru dia. Lagi satu kalau nak hantar tu nak kena cari lori pulak, nak masuk kete memang tak muat. 

Kalau kat area KL/ Ampang mana tempat yang bagus dgn harga yg berpatutan? 


Nilah gambar sofa tu masa baru beli. 

5 comments on "Sofa ..."
  1. ne klu sofa dpt baju baru, konfirm cantik mcm dlu

    ReplyDelete
  2. Sudah puas menggunakannya dah sesuai sangat utk tukar baju baru Amy.
    Kakak duduk JB tak tahu area sana.

    ReplyDelete
  3. salam..
    cantik kusi..
    tp mmg jrng nmpk..xtau pula mn tmpt ade wat bju dier..heeee

    ReplyDelete
  4. huhu... tukar jenis kain ..msti tahan.. ni jenis mcm pvc kan..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)