hilmirdadaud.blogspot.my

voucher ...

| On
March 08, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Jumaat lepas dapat sms dari JJ suruh collect voucher tapi baru pagi tadi berkesempatan mengambilnya. Kebetulan nak gi pos Herbal Plus, Amy ambik sekali voucher tu.


Hasil menabung kat JJ tu dapatlah vocher RM80. Dapat aje voucher Amy terus gi bahagian supermarket, hari ni jugak habis RM80 tu. Alhamdulillah dengan voucher tu dapatlah Amy beli makanan (nak sebut satu-satu banyaklah pulak), vitagen dan air kotak purple carrot pula untuk anak-anak.

Masa ambik barang tu tak kira ... main masuk aje dlm troli sekali masa nak bayar RM129. Konon nak lebih sikit aje sekali terlebih banyak. Tapi tak pe sekurang-kurangnya jimat dah duit lauk Amy minggu ni.

2 comments on "voucher ..."
  1. banyak tuh kak skali dpt kumpul rm80 dpt... teringat dulu2 dana penah tak redeem sampai 2thn tup2 bila redeem dpt lah rm200++ apa lg trs lah beli itu ini hehehe... sbb masa tu jarang2 pi jusco

    ReplyDelete
  2. lama tak dpt jj voucher...hehehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)