hilmirdadaud.blogspot.my

Sofa ... alamak mahalnya.

| On
April 07, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Dah dekat seminggu tak dengar citer dari kedai repair sofa Keramat tu jadi Amy anggap ajelah yang diorang tak berminat ... senang citer.

Amy cuba tanya salah satu kedai yang sahabat FB cadangkan  walaupun respon agak lambat tapi dia balas juga. Kalau Amy whatsapp mungkin cepat kot.




Transport RM180 untuk ambil dan hantar ... oklah jauh jugak tempat tu kalau nak Amy pergi sendiri memang tak la kan.

Masa beli tu harga dia RM800 satu ...
Keramat ambil dua sofa RM3++...
Dia ambil satu sofa RM680 ... dah dekat ngan harga beli baru.

Ok nanti dulu ... cari lagi tempat lain kalau betul-betul tak de atau harga lagi mahal mungkin Amy akan fikirkan kedai ni.







1 comment on "Sofa ... alamak mahalnya."

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)