hilmirdadaud.blogspot.my

SSF Member Sale...

| On
April 20, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...


Sabtu lepas Amy pergi SSF Cheras sekali lagi. Kali pertama cuma pergi cuci mata aje.



1 item 50% dan 5 item 30%.

Ramai yang update berbaloi beli masa ni... kalau tunggu bulan birthday hanya dapat 30% aje. 



Bila dah bawa anak-anak masuk sini hati memang tak tenteram. 


Amy suka ngan hiasan dinding ni tapi en hubby kata dia tak minat. Amy pun ok aje lah... kalau yg macam ni nak kena rajin buang habuk pastu harga dia pulak ....



Tadaaa... inilah 1 item yang Amy beli. Selepas 50% dari harga asal tinggal RM850. Ramai sahabat FB yang beli sofa ni. Mula-mula Amy tak nak tapi bila dengar 50% aje mulalah mengira-ngira duit dalam tabung cukup ke tak. 




Untuk 5 item 30% ... Amy beli 4 aje.


Bantal hitam ni pun dapat 30%. Bantal ni Amy beli utk sofa gold tu tapi bantal ni aje yang Amy bawa balik dulu, sofa tunggu 2 minggu lagi diorang hantar. 





Bekas lilin tu Amy letak duit syiling.



Bila dah isi air kejap-kejap budak-budak tu tadah air. Tak taulah berapa lama jangka hayat dia.








2 comments on "SSF Member Sale..."
  1. Biasalah Amy bila ada benda yg baru memanglah bebudak exited
    Macam kita juga cuma kita taklah nampak sangat:)

    ReplyDelete
  2. comel bekas air tu...bantal tu comel kak..ne rasa nak p SSF ne..kat Sabah ada tpi xpena masuk.

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)