hilmirdadaud.blogspot.my

Gas Gabis Multicooker Pun Jadi...

| On
June 29, 2016


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Semalam, dah tau dah tong gas tu dah ringan tapi nak jugak mengukus. Baru setengah jam gas dah abis... huhuhu.

Ingatkan sekejap rupanya satu jam kemudian baru cina yang hantar gas tu sampai. Nasib baik multicooker yang dah bertahun tak pakai tu masih boleh berfungsi.





Hari ni masih lagi mengukus. Projek buat kek buah dari semalam tak siap lagi.
3 comments on "Gas Gabis Multicooker Pun Jadi..."
  1. comel je buat cmtu..hehehe.
    buat kek ke ne?

    ReplyDelete
  2. Eh.. ok sangat tu Amy
    Kakak teringin nak ada tapi Amy yg dah ada sampai bertahun tak gunakan..

    ReplyDelete
  3. hehehehe... ok jgk tuh kak.... jnji blh guna kan... nk tgk hasil kek buah akak tuh

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)