hilmirdadaud.blogspot.my

Alvocado Milo ...

| On
July 21, 2016

Assalammualaikum dan Salam Aidilfitri...

Nasiim dah banyak kali minta alvocado tapi disebabkan harganya yg mahal Amy agak keberatan nak membelinya. Kalau beli bukan cukup 1 paling kurang pun 3 biji.

Semalam masa Amy gi JJ ternampak alvocaldo sebiji RM5 lebih dan 3 biji RM13.++. Teringat-ingat si Nasiim jadi Amy belilah jugak yang 3 biji tu. Sebelum ni rasanya harga utk 3 biji tu lagi mahal.




Anak-anak Amy lebih suka alvocado milo. Kalau buat jus tu diorang tak suka sebab dah halus sangat.

Amy cuma ramas-ramas alvocado tu dan campur susu pekat dan milo. Sukatan ikut suka hehehe. Sekejap aje abis kena kenduri.



4 comments on "Alvocado Milo ..."
  1. Ohh... sedap ye Sam.
    Kakak tak pernah buat. Biasa blend dgn yogurt aje.
    Nak cubalah:)

    ReplyDelete
  2. hi selamat hari raya.. tak boleh nak follow lah sebab dia kata error

    ReplyDelete
  3. Wahh.. Sedap tu sebab campur dengan milo. Teringin sangat nak rasa buah alvocado tu.

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)