hilmirdadaud.blogspot.my

Bila hujan lebat...

| On
July 22, 2016
Assalammualaikum dan Salam Adilfitri...

Petang semalam hujan lebat sangat sampaikan flat yg kat depan balkoni Amy ni tak nampak langsung. Flat tu dekat aje hanya jalan menjadi pemisah. Putih aje kat luar tak nampak benda lain dah. Amy nak pergi ambil Faris balik dari sekolah agama pun tak boleh. 




Setiap kali hujan lebat aje mesti dia nak tido. Amy pun tak tau kenapa. Puas tanya tapi dia kata rasa macam nak tido. Nak kata takut tak pulak. Guruh tak de kilat pun tak de. Kadang-kadang suka aje dia main hujan. 


3 comments on "Bila hujan lebat..."
  1. Hujan hujan kan sejuk. Mata ngantuk lah tu.. Hihi

    ReplyDelete
  2. Tempat akak tengah hujan lebat ni Amy..

    Memang seronok lah sibujang tu tido Amy..
    Hujan sejuk.. sedap tido :)

    ReplyDelete
  3. kalau hujan asik rasa lapar je takpun mengantuk hihi

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)