hilmirdadaud.blogspot.my

Biskut Raya ...

| On
July 20, 2016
Assalammualaikum dan Salam Aidilfitri...

Tengoklah ... bekas biskut raya semua dah kosong. Kosong bukan sebab ramai yang datang beraya. Kosong sebab tuan rumahnya sendiri yang beraya... huhu.

Letak kat depan tv, sambil tengok tv tu sambil masuk mulut. Amy tak nak isi lagi, nanti kalau ada yang datang baru isi. 


Tak ada lagi yang datang ke rumah sbb bila Sabtu Ahad aje tuan rumahnya sibuk gi beraya... hehehe.


5 comments on "Biskut Raya ..."
  1. takpe kak... mmg gitu lah keadaannya... bila takde org dtg beraya kite org dlm umah tu lah yg jd tetamu abiskan sekut raya heheheh

    ReplyDelete
  2. Rumah kakak masih banyak biskut Amy sebab baru dua hari lepas sykt kerja bagi dua beg besar penuh dgn biskut dan kek. Budak dtg mengaji pun bagi tu yg tak habis-habis.

    ReplyDelete
  3. saya beli sikit je kuih raya..wat standby..tp semua dah nak abis ni..caneee..huhu

    ReplyDelete
  4. Memang kan.. Bila kita isi kuih raya, tuan rumah aje yang beraya. Tunggu orang datang baru isi, nanti cepat plak habis bila isi awal-awal. Haha.

    ReplyDelete
  5. biskut raya kat umah kite lah yg habiskan hihi

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)