hilmirdadaud.blogspot.my

Deco : Alih Sana Alih Sini ... Foyer.

| On
July 26, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera ...

Bukan tak de keja tapi tiba-tiba rasa nak alih-alih pulak ari ni yang jadi mangsa ruang foyer ngan ruang tamu. Ok ruang foyer dulu.

Ruang ni kat depan pintu masuk. Rumah Amy ni ada satu aje pintu keluar masuk tapi kalau rumah kat kampung tu pintu depan lain pintu tengah lain dan pintu belakang lain ... hehehe.


Dulu Amy beli sofa ni satu aje. Tujuannya nak letak kat foyer untuk en hubby pakai sock setiap pagi. 



Skang rasa rugi pulak tak beli dua. Nanti Amy cerita kenapa Amy rasa macam tu tau. 



Tiba-tiba rasa macam nak letak sofa putih ni pulak kat sini.



Gambar lagi cantik kalau pakai crome kan ...


Rasa macam bosan pun ada ... rasa macam 'something missing' pun ada jugak. Agaknya kalau pintu tu tukar kaler lain baru ok tak atau pun dinding sebelah pintu tu penyebabnya sbb dia kosong aje kat situ.



Yang tak bestnya bila dua sofa ni dah alih kat sini ruang tamu pulak kurang sofa. Kalau ada ramai yang datang terpaksalah hangkut satu sofa ni letak kat ruang tamu.



Sebelum dan Selepas ...


Mana lagi ok?
Yang satu sofa ke atau yang ada dua sofa?.








6 comments on "Deco : Alih Sana Alih Sini ... Foyer."
  1. dua-dua pun cantik . . yang penting, sofa tetap cantikkkk

    ReplyDelete
  2. Kakak rasa dua sofa laaagi cantik Amy:)

    ReplyDelete
  3. saye pun rasa dua sofa lg cantik. tp okay je kalo letak satu plus meja tu :D

    ReplyDelete
  4. Satu je kot. Dia dekat dengan pintu, macam tak sesuai letak 2 :)

    ReplyDelete
  5. Bagi siqah, satu je kot + meja. Sesuai dengan kedudukan berdekatan dengan pintu. Hee. Yang penting, sofa akak cantik. Hee

    ReplyDelete
  6. satu sofa +meja lg cantik...klu nak kuar tu, ble la pakai kasut n brg2 ltk kt meja..sama juga bila balik dr jln..beg ble letak ats meja

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)