hilmirdadaud.blogspot.my

Kemas rumah disaat akhir... Cerita Sblm Raya.

| On
July 11, 2016
Assalammualaikum...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Sabtu lepas orang lain ramai yang sudah berangkat ke kampung tapi Amy pulak sibuk mencari langsir kat Ikea. 
Alvine Spets net Curtains

Langsir tu Amy nak bawa balik ke Serting, tahun ni merasalah rumah kampung tu pakai langsir Ikea. Harga asal RM29.90 tapi dapat RM19.90. 



Amy sampai Ikea dlm pukul 11 pagi ... lengang sangat. Masa nak balik baru ramai orang tapi orang melayu 2-3 orang aje. Troli yang ada pokok tu troli kami. Amy beli pokok fiddle leaf fig RM15.90 sepokok.



Amy beli benda ni sekali untuk letak alat tulis anak-anak. Senang ... bila nak buat homework atau nak pakai tarik aje ke meja tak payah nak angkut satu-satu lagi. 

Petang tu anak-anak dah mula bising bilalah mamanya nak mengemas rumah mcm tak nak raya aje, hehehe.


Disebabkan anak-anak yang tak sabar jadi Amy bagi diorang tolong. 



Kusyen yang besar gedabak tu Amy buang sikit isi perutnya barulah selesa sikit nak menyandar. Diorang pasang sarung sofa dan mamanya menjahit langsir. 


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)