hilmirdadaud.blogspot.my

Sukan Tahunan SK Seri Bintang Utara ...

| On
July 23, 2016
Assalammualaikum dan Salam Aidilfitri...

Kononnya sukan tahunan Sksbu ditangguhkan sehingga 24 Sept tapi lepas aje cuti raya dapat tau sukan akan diadakan 22 Julai. Amy ok aje sbb skang ni tak panas sangat macam awal tahun dulu.

Acara sukaneka diadakan pada hari khamis dan semalam acara padang yang lain. Seingat Amy acara lari yang jauh-jauh tu tak de. Yang bagusnya pukul 11 dah habis. Jadi anak-anak tak delah berjemur lama sangat kat panas. Tahun lepas pukul 1 pun diorang tak balik lagi.



Dari balkoni Amy...

Amy datang lambat sikit nak kemas rumah dan masak dulu. Nanti masing-masing balik mesti dah kelaparan si Irfan pulak nak gi solat Jumaat. 


Ibu bapa yang hadir...




Anak-anak prasekolah ...


Khemah mengikut rumah sukan. 

Cooke - rumah kuning,
Green - rumah hijau,
Prouse - rumah ungu,
Maclay - rumah biru,
Shirtliff - rumah merah.




Acara penutup ... memandangkan pukul 11 tu dah start panas terik jadi anak-anak dibenarkan duduk dikawasan yang redup. Tahun lepas banyaj dapat hadiah tapi tahun ni sorang pun tak masuk acara jadi takdelah hadiah. 
Nasiim kata dari pagi duduk aje dalam khemah ... bosan. Mamanya sebenarnya nak aje pontengkan dia sekolah tapi rasa macam tak best pulak.. heheh.


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)