hilmirdadaud.blogspot.my

Hari minggu di IKEA.

| On
August 21, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Dah lama tak pergi Ikea, tetiba pagi ni rasa nak pergi pulak. Kebetulan nenek masih ada lagi di KL ni jadi bawa dia sekali.

Nenek Amy ni dah tak kuat nak jalan, jalan sekejap aje dia dah penat. Nasib baik kat Ikea tu ada sediakan wheelchair. Nak pinjam wheelchair tu kena isi borang tak payah bayar. Senang kan. Dah pakai kenalah pulang balik kat tempat yang kita ambik tu jugak. Jangan bawa balik buat harta, sudah... heheh.



'Taperware' Ikea yang 15pcs selalu nampak penutup dia kaler hijau aje tapi hari ni nampak yang kaler oren pulak. Harga RM14.90.




Irfan tolak oyang, en hubby pulak tolak budak berdua tu. Lengang punya pasal siap boleh si Nasiim dan Si Faris suruh ayah dia potong Irfan. 

Amy beli teko ngan 'taperware' tu aje. Pagi-pagi selalunya tak berapa ramai orang dan kaunter pun banyak, beratur pun sekejap aje.

4 comments on "Hari minggu di IKEA."
  1. Pergi Ikea ni.. Geram mata nengok design yang ada. ;p

    ReplyDelete
  2. kira msh sihat n kuat lg lah nenek akak tuh...

    kalau pg awal2 pg mmg lenggang n sedap je nk membeli, pg lwt skit jwbnya sesak lah sana sini lagi2 ujung minggu

    ReplyDelete
  3. saye ade beli jgk tupperware tu tp kaler hijau.. cntik plak tgok kaler oren.. hihi

    ReplyDelete
  4. kat Sabah xde IKEA..kalau ada, setiap minggu menapak ke IKEA =)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)