hilmirdadaud.blogspot.my

Alih Sana Alih Sini Lagi : Foyer

| On
September 21, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera ..

Inilah salah satu sebab kenapa Amy rasa 'aik dah pukul 10 pagi... aik dah tengah hari'. Lepas tu terkejar-kejar nak masak dan ambil anak sekolah yang balik masing-masing masa tak sama tu.

Amy rasa bukan Amy seorang aje yang macam ni.Tengah-tengah mengemas tu tetiba aje rasa kalau "ni letak sana, yang sana pulak letak sinun ok tak? Bila tengok jam baru sedar dah lambat nak masak.. heheh.

 Selepas ...



Sebelum ...


 Amy tukar meja rendah tu dengan meja tinggi. Mata Amy nampak dua-dua ok sampai tak tau nak pilih mana.


 Sebelum ni meja tinggi tu kat sini. Sekarang tukar meja rendah pulak. En hubby kata macam tak menyerlah aje meja tu kat situ.

Amy pun tak tau, rasanya tak lama lagi beralih lagi lah tu.
9 comments on "Alih Sana Alih Sini Lagi : Foyer"
  1. Memang pening kalau bab deko mendeko ni kan Amy...Cantik kerusi tu nampak mewah! Hakak pun suka jugak buat keje mengalih ngalih kerusi ni....Sebab cepat jemu hihi

    ReplyDelete
  2. Hehe. Kalau bab deko rumah, memang sentiasa ada je tak kena kan kak. Kejap letak sini, kejap letak sana. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tak pernah habis, ada aje yang tak kena kan

      Delete
  3. Aiyoo...rajin nyer Amy.Alih sana alih sini. Cantik pulak tuh...berkilat bersilau. Auummmm!!! hehehe...ape pun. Lepas siap tuh..memang akan rasa puas hati kan. Seronok senyum jer tengok hasil buatan sendrik. Walaupun takat yang alih sana alih sini. :)

    ReplyDelete
  4. Kak Amy.. Rajin berdeco. Papepun akak kalau berdeco memang nampak cantik dan creative. 😍

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)