hilmirdadaud.blogspot.my

Cerita Minggu Lepas : Ikea.

| On
September 19, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera ...

Di sebabkan hari Jumaat, walaupun cuti satu Malaysia tapi tak boleh nak gi jalan jauh-jauh. Kami ke Ikea aje hari tu. Itu pun disebabkan Ikea tu tak sampai 10 minit dari rumah. Sempatlah kalau nak balik sebelum pukul 12 tengah hari.



Teringin nak makan danish coklat tapi tak de pulak hari tu. 




Amy beli kain angkat piuk tu dan bateri aje. 



Kalau dah masuk Ikea ... macam rumah diorang aje dibuatnya.


Amy selalu pergi pagi. Lengang sikit. 

9 comments on "Cerita Minggu Lepas : Ikea."
  1. ini Ikea cheras ke? tak pernah sampai snaa lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah ikea cheras, kalau yang damansara tu jauh

      Delete
  2. Bestlah dekat dgn rumah dpt selalu cuci mata:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best kak, tapi kalau sebelah rumah lagi best

      Delete
  3. Walau tak de benda yg nak dicari, tapi tetap tak jemu kalau ke Ikea kan Amy....
    Suka tengok deko deko dia tu

    ReplyDelete
  4. Siqah pun suka pergi pagi. 10 pagi dah sampai. Nanti tengahari dah balik, orang baru datang ramai2. Sesak kalau datang lambat kat ikea. Nak jalan pun tak senang..

    ReplyDelete
  5. Tak pernah smpi lagi IKea Cheras. Suatu hari nanti, if umur panjang..InshaALLAH..akan ku ukur juga IKEA Cheras itteww...hehe..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)